Nyårsafton!

Hej!! jag har inte varit uppdaterad på jätte jätte länge, och det är för att först var det hur mycket som hälst i skolan dem sista veckorna, sen gjck vi på lov och jag glömde bort det helt!!
 
Idag är det nyårsafton och vi har bakat en efterrätt (pavlova) det är maräng, lime och passionscurd, vaniljkräm och massa bär! vi har också varit och handlat det sista som vi behövde. Ikväll så ska vi fira med kompisar och skjuta raketer!!
                                GOTT NYTT ÅR! // Lova!   
 
                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

looova.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg!! Jag heter Lova och är snart 13år gammal!! Jag gillar att rida och umgås med mina fantastiska kompisar!! Jag kommer att försöka använda bloggen till att lägga ut bilder och berätta om min vardag! Du är alltid välkommen att skriva en fråga/kommentar till mig!! Hoppas att du gillar det som du läser så hörs vi!!!

RSS 2.0